FAGSTOFF

Her deler vi spennende fagstoff og siste nytt fra bransjen

verdier icon2
verdier icon2
08.08.2023. Skrevet av Anneli Brodin

En liten vei å gå fortsatt

En liten film om hvem RetailX er og hva som er vår filosofi, samt noen betraktninger rundt kundeopplevelsen.

Les mer
08.08.2023. Skrevet av Anneli Brodin

Kundefeedback handler om å kunne omsette det til handling

Norges største kjøpesenter Lagunen Storsenter implementerte Excite i slutten 2021 for alle butikker på senteret. Se hva

Les mer
08.08.2023. Skrevet av Anneli Brodin

Interessante funn fra kundeopplevelsen på kjøpesenter

Basert på over en halv million kundesvar fra butikker på 70 ulike kjøpesenter har vi oppsummert noen funn som poengterer

Les mer
08.08.2023. Skrevet av Anneli Brodin

Norsk teknologi ökar kundnöjdheten på centret

Hade det inte varit bra att få löpande feedback från kunderna direkt i fickan? Töcksfors Shoppingcenter i Sverige är myc

Les mer
08.08.2023. Skrevet av Anneli Brodin

Verktøy skal løfte kundetilfredsheten på kjøpesentre

RetailX utnyttet stillstanden da pandemien brøt ut til å utvikle verktøyet Excite som skal bidra til at kjøpesenteret og

Les mer
08.08.2023. Skrevet av Anneli Brodin

Med fakta i bunnen blir kundeservicen og resultatene bedre

Scala Eiendom har tatt i bruk Excite på alle sine kjøpesentre. - Som gårdeier vil vi være med på å motivere butikkansatt

Les mer
08.08.2023. Skrevet av Thomas Johannessen

NPS versus CSAT

Både Net Promoter Score (NPS) og Customer Satisfaction Score (CSAT) er nyttige verktøy for å måle kundeopplevelsen og ti

Les mer
08.08.2023. Skrevet av Thomas Johannessen

Løpende kundefeedback fra ekte kunder, Retailmagasinet 2021

RetailX ble etablert i 2009 og er et CX (customer experience) - selskap med kjeder og kjøpesentre som kunder. De er 17 a

Les mer

Følg med på vårt ferskeste fagstoff fra bransjen!

Abonner på nyhetsbrevet vårt, så sender vi deg jevnlige e-poster spekket med godt stoff og bransjenytt.

Group 968