Bli kjent med RetailX!

Sammen skaper vi de gode opplevelsene

Alle rådgiverne våre kommer fra retail, butikk og kjededrift. Derfor har vi førstehånds kunnskap om hvordan hverdagen til våre oppdragsgivere ser ut.

Vi vet imidlertid også at tillit bygges på erfaringer, og for å fortjene rollen som kundens viktigste strategiske samarbeidspartner, streber vi derfor etter å levere på kjerneverdiene våre:

verdier-icon1

Kunden er fus 

 

verdier-icon2

Kvalitet i alle ledd 

 

verdier-icon3

Være i forkant

 

verdier-icon4

Holde det vi lover

 

 

Rådgiverne

THOMAS JOHANNESSEN

Thomas Johannessen

Daglig leder

+47 995 62 648

Anneli Brodin

Anneli Brodin

Salg og markedssjef

+47 911 36 797

Tore Nyman

Tore Nyman

Seniorrådgiver

+47 971 97 575

Jan Eugèn Johannessen

Jan Eugèn Johannessen

Seniorrådgiver

+47 404 58 903

 

Administrasjonen

Ina Oxholm

Ina Oxholm

Prosjektleder

+47 992 92 159

Lena Hektoen

Lena Hektoen

Salgskoordinator

+47 906 57 869

Anne Cathrine B. Rud

Anne Cathrine B. Rud

Leder Support

+47 920 39 601

 

Teknikerne

 

Stian Kristoffersen

Stian Kristoffersen

It sjef

+47 930 08 467

Khai Van Ngo

Khai Van Ngo

Leder Excite Technologies

+47 988 51 944

Daniel Øverli Gausetvik

Daniel Øverli Gausetvik

Webutvikler

Tor Helland

Tor Helland

Backendutvikler

Trond Håvard Thune

Trond Håvard Thune

Apputvikler

Eivind Ristebråten

Eivind Ristebråten

Webutvikler

Morten Isaksen

Morten Isaksen

Backendutvikler

Jan Vegard Rudsengen

Jan Vegard Rudsengen

Systemutvikler

Anders Korsnes

Anders Korsnes

Webutvikler

Jan Van Ngo

Jan Van Ngo

Apputvikler

 

Historien

Under resesjonen i Norge i 2009 etablerte vi RetailX.
Vi samlet de beste vi kjente til innenfor retail og kjededrift, og startet et selskap som skulle utgjøre en faktisk forskjell for oppdragsgiverne.

Vi etablerte verdiene vi selv savnet da vi kjøpte tjenester fra byråer, og bestemte oss for å ha faste forutsigbare priser. Å operere med estimater og skrive timer med gaffel mente vi tilhørte bransjens fortid – og burde bli der.

De første elleve årene fikk vi nye kunder gjennom fornøyde, eksisterende kunder, og det var først i 2020 at vi investerte så mye som en krone i kjøpte flater. Da kjøpte vi opp et teknologiselskap og utviklet vår egen teknologi som skal støtte salg og forbedringsarbeid i butikkene. 

Da pandemien inntraff, startet vi utviklingen av det vi hadde savnet og lett etter, men ikke funnet noen steder; et rimelig feedbackverktøy med tilgang til alle medarbeidere pakket inn i smart teknologi som presenterer det du trenger å vite der og da. En app som gir tilgang til løpende feedback fra kundene fra alle tilgjengelige kilder.

Etter et år med utvikling hadde vi den første versjonen av løsningen klar, og på under et år fikk vi over 10 000 brukere. Vi har kalt den for Excite fordi det er akkurat det begeistring handler om – både ut til kunden og med alle medarbeidere i butikk.