Våre tjenester
Rådgivning og strategi
Hvordan kan du skille deg ut fra konkurrentene og bli spesiell i kundens øyne? Våre rådgivere har lang erfaring fra bransjen og kan bistå på både strategisk og praktisk nivå.
Vi er eksperter på å øke konvertering og salg for operative førstelinjeorganisasjoner og vi bistår med å utvikle og implementere gjennomførbare strategier som fungerer for de som møter kunden.
Opplæring i salg- og serviceledelse
Hva er det som skaper den gode følelsen av å virkelig bli ivaretatt? RetailX har årelang erfaring med å knekke akkurat denne koden for retailere.
Vi har siden oppstarten gjennomført tusenvis av opplæringsprogram for førstelinjeorganisasjoner innen salg- og serviceledelse. Våre opplæringsprogram kan skreddersys basert på konkrete tilbakemeldinger fra deres kunder. Med dette som utgangspunkt vil vi kunne bidra til en målrettet salg- og servicestrategi basert på fakta.
Innsikt & analyse
Vi er størst på innsikt i norsk detaljhandel og bistår ulike virksomheter med innhenting og analyse av store og små datasett. Totalt innhenter vi årlig 750 000 kundesvar fra handlende og ikke-handlende kunder fra over 5 000 butikker.
Hvert år publiserer vi trendrapporter med nøkkelfunn og innsikter. Våre rapporter kan sammenligne din virksomhets resultater med andre i samme bransje, såkalt benchmarking.
Benchmarkfunksjonen er valgfri – hvis man ønsker å se andres resultater, må man godta å dele egne resultater. Innsikten bruker vi for å hjelpe våre kunder med å øke konvertering, salg og skape fantastiske kundeopplevelser. Vi samarbeider med analysebyrået Opinion for å lage driver- og regresjonsanalyser.