Økt konvertering og salg gjennom maks engasjement hos leietakere
Noen hovedårsaker til at kunder ikke handler på lufthavner
En viktig årsak til manglende konvertering kan relateres til at 32% av kundene opplever det vanskelig å komme i kontakt med en ansatt, primært grunnet manglende interesse, vilje eller engasjement.
Pratet med andre ansatte
Fylte på varer eller ryddet
Opptatt på mobiltelefon eller butikkdata
Passiv bak kassedisken
Ingen ansatt var synlig tilstede
*Excite trendrapport 2023, 714 530 kundesvar
Smart teknologi som ikke koster skjorta
Økt kundefokus
Med løpende tilbakemeldinger i sanntid fra både handlende og ikke-handlende kunder, bidrar Excite til økt kundefokus gjennom refleksjon, erkjennelser og ikke minst lysten til å bli bedre.
Mer bevisste medarbeidere
Med smart visualisering av innsikt på lønnsomme drivere – skaper Excite økt bevissthet på hvilke aktiviteter som påvirker konvertering, salg og kundetilfredshet.
Bedre gjennomføring
Med innebygget rapportering for sammenligningsdata i og utenfor egen kjede, bidrar Excite til bedre gjennomføring gjennom økt konkurranseinstinkt og større forståelse av egne prestasjoner i kontekst mot andre.
Funksjoner som er skreddersydd for lufthavner og destinasjonsaktører
Excite er 100% utviklet for lufthavnsbransjen og inneholder et bredt utvalg av funksjoner og oppgraderingsmuligheter. Standardmodulen Excite Feedback er en komplett modul for å oppnå økt konvertering, salg og kundetilfredshet. Modulen kombinerer kundeinnsikt, positiv forsterkning og konkurransevilje. Plattformen er tilgjengelig både som app- og webgrensesnitt.
Visning tilpasset ulike roller
Vår Excite-plattform har en rollebasert struktur som sikrer at den enkelte har fokus på relevante oppgaver. Plattformen er tilgjengelig både som APP og web grensesnitt.
Hva ledelsen ser
For ledelsen vil det være viktig å se det store bilde samt kunne gå ned i detalj for å styrke utviklingen der det er potensiale. Dette er enkelt systematisert i Excite.
Hva ansatte ser
Vår løsning skreddersys slik at de ansatte får nødvendige tilbakemeldinger innen de felt som skal ha fokus for å løfte servicenivået og øke konverteringene.
En plattform å vokse i
Excite er modulbasert og kan utvides etter behov og ønsker, feedback modulen er obligatorisk og inneholder et bredt utvalg av funksjoner for å arbeide helhetlig med kundeopplevelsen i hele organisasjonen
Excite standardmodul gir deg kundeinnsikt i sanntid med tilbakemeldinger fra både fornøyde og misfornøyde kunder. Dette gir deg innsikten du trenger for å jobbbe med positiv forsterkning på områder som går bra, og samtidig gjøre nødvendig tiltak på områder hvor det er behov for å øke salg og konvertering.
- Alle ansatte får tilgang
- Engasjerende rapportering i sanntid
- Innebygget intranett med grupper
- Gi kudos for gode prestasjoner
- Se teamets engasjement
- Benchmark mot markedet
- Sett mål på alle nivåer
- Lag refleksjon på kundesvar
Tilgjengelige tilleggsmoduler
Helintegrert LMS, e-læring og mikrotrening rett i appen med komplett kursadministrasjon.
Innebygget undersøkelsesbygger for leder, medarbeider og puls undersøkelser.
For deg som ønsker å bedre struktur for mål og oppfølging
Heatmap analyse for å identifisere forbedringsområder på dag og tidspunkt. API integrasjon mot BI systemer.
Innhent kundesvar fra
ikke-handlende kunder med ExciteDevices
ExciteDevices er sømløst integrert med Excite og kan styres direkte i appen, spesialtilpasset spørsmål for å kartlegge kundesvar fra ikke-handlende kunder. ExciteDevices blir levert komplett med tilpasset kommunikasjonsplate, og er svært enkel å montere.
Noen velger å lage egen metodikk, vi benytter verdens mest benyttede og anerkjente
CustomerSatisfaction Score (CSAT) er en 5 punkts måling som er ansett som verdens mest anerkjente metodikk for måling av kundetilfredshet. I Excite benytter vi denne metoden for å rapportere andel som gir toppskår gjennomgående. Løsningen håndterer også Net Promoter Score (NPS) i kartleggingen av kundelojalitet.
CSAT (Customer Satisfaction Score)
Gir en umiddelbar tilbakemelding på hvor fornøyd kunden var etter besøket.
CSAT rangeringsskala går fra 1 til 5 og spenner fra sært missfornøyd til svært fornøyd.
En CSAT-score på 85 til 90 prosent angir at dere sannsynligvis leverer svært gode kundeopplevelser, selv om dette vil variere etter bransje.
Integrasjoner
Finner du ikke integrasjonen du leter etter?
Ikke vær redd hvis du ikke finner integrasjonen du er på jakt etter i oversikten vår. Vi har flere integrasjonseksperter som gladelig bistår med å sette opp integrasjon mellom Excite og ditt ønsket system.
Klar, ferdig, gå...
Trygt som banken
Alle data er lagret i Norge
Sikker lagring av data har topp prioritet hos oss.
Derfor lagrer vi alle data innenfor landets grenser.
ISO 27001/2 Sertifisert
Sertifiseringen viser at vi beskytter våre data på en systematisk og effektiv måte.
GDPR
RetailX og Excite Technologies overholder den europeiske generelle databeskyttelses-forordningen 2016/679 (GDPR) samt alle gjeldende databeskyttelseslover.
Våre tjenester
Rådgivning salg og service
Vi er eksperter på å øke konvertering og salg og bistår med å utvikle og implementere gjennomførbare strategier.
Opplæring i salg og serviceledelse
Vi har siden oppstarten gjennomført tusenvis av opplæringsprogram innen salg, service og ledelse.
Innsikt og analyse
Vi er størst på innsikt i norsk detaljhandel og bistår kunder med innhenting og analyse av store og små datasett.
Løsning som er 100% tilpasset kjøpesenter
Sasha Valdez Ytternes
God kundeopplevelser gir økt omsetning
Pia Madsen
Tilbakemeldinger «in the moment»
Christina Omland
Ofte stilte spørsmål
Vi tar utgangspunkt i de kildene som er tilgjengelige. Ofte er dette knyttet til en APP som kundene har tilgang til i deres regi allerede. I tillegg henter vi kundeinnsikt gjennom wifi, nettsider og unike QR koder.
Vi kan også benytte egenutviklede feedback terminaler til å skaffe innsikt på plass ute i hver avdeling.
Ja, vi har muligheten til å sette opp et API til andre systemer som benyttes